mainosmyynti
talous
Taantuma ja inflaatio heikensivät vaalivuoden myyntiä: Tältä näytti uutismedian viime vuosi lukuina
13.06.2024
mainonta
Piilaakson digijättien mainoskoneessa on iso vika, jonka paljastaminen pelastaa kotimaisen median
27.05.2021
poikkeustila
”Kriisitilanteessa ihmisillä on ennennäkemätön tarve saada eettisesti tuotettua journalismia”
17.03.2020
Markkinointi
Mediamyynti elää faksiaikaa
17.06.2019
ansainta
Digitulot jakautuvat harvoille – ansainta ei kasva tyydyttävästi koko alan tulevaisuutta ajatellen
05.06.2019
mainonta
Mediamainonta kasvoi vaalien avulla ja ilman
27.05.2019
Luetuimmat
Kymmenet toimittajaopiskelijat nimesivät esikuviaan – kärjessä Jaakko Keso, Tinttikin mainittu
Lapin Kansan ratkaisu puolittaa paperilehden ilmestymispäivät kolmeen ja tarjota uniikkia näköislehteä on Suomessa ennennäkemätön. Ruotsissa on jo saatu tottua printin karsimiseen ja jopa uusiin vain verkossa ilmestyviin näköislehtimedioihin.
Monen uutismedian tavoittavuus hyppäsi, isot eivät kasva – kysyimme, mikä lukuja selittää
Hillan lehdissä halutaan lisätä ryhmätyötä yli toimitusten rajojen ja haaveillaan vaihto-ohjelmasta mediatalojen välillä. Maija Ahonen ja Antti Savela totesivat, että parityö sattumalta valitun tekijän kanssa toimi.
Journalismilla on kouluissa paha maineongelma
26.09.2024
12.09.2024
20.09.2024
18.09.2024
25.09.2024
Lehtiarkisto
Tilaa uutiskirje
Varmista, että pysyt kärryillä, ja tilaa Suomen Lehdistön uutiskirje. Viikoittaisessa kirjeessä kerromme media-alan uusista kokeiluista, hyvistä käytännöistä, ilmiöistä ja sen, missä nyt mennään.