ratkaisut
ratkaisut
Kaikki irti lyhytvideoista: Iltalehti lanseerasi IL-palat saadakseen kasvavan sisältömuodon kävijät omiin kanaviinsa
26.03.2024
ratkaisut
Helsingin Sanomat loi uutiskirjeen, joka lisää lukijoiden uskollisuutta: Näin Sport ja Meidän Perhe vietiin printistä digiin ilman että lukijat putosivat kyydistä
08.02.2024
ratkaisut
Kulttuurisisältö tuo joinakin päivinä eniten digitilauksia Hamburger Abendblattissa: Toimitus pyrkii tunnistamaan pienet yleisöt ja palvelunäkökulman – sekä lisäsi kritiikkiä
13.12.2023
ratkaisut
Karjalainen suuntaa nyt kaiken sisältönsä alle 50-vuotiaille: Tätä varten se jakoi toimituksen itseohjautuviin tiimeihin, jotka tekevät juttuja valituille kohdeyleisöille
30.11.2023
ratkaisut
Savon Sanomat siirsi kaksi toimittajaansa kampukselle: Yksi tavoitteista on olla aiempaa relevantimpi opiskelijoille ja alle 45-vuotiaille
15.11.2023
ratkaisut
Näin toimii palkittu faktantarkistuksen Norjan malli, jollaisesta on käyty keskusteluja myös Suomessa
01.11.2023
ratkaisut
A-lehdet räjäytti perinteisten lehtibrändien rajat digissä ja julkaisee uuden sovelluksen
05.10.2023
ratkaisut
Uusi urheilumedia tekee rahaa suoraan sosiaalisen median kanavissa
14.09.2023
ratkaisut
"Ei pidä lähteä kritiikittömästi elinvoimahumppaan": Uutisvuoksi sai tilaajamääränsä kasvuun kriittisellä kuntajournalismilla ja kiinnostavilla puheenaiheilla
24.08.2023
ratkaisut
Mediatalo Keskisuomalainen lisäsi tilaajapitoa automatisoiduilla ja personoiduilla uutiskirjeillään, joita kukaan ei tarkasta etukäteen
02.06.2023
Lisää
Luetuimmat
Näin poliisi haksahti Kremlin myötäilijän ansaan
Maria Lassila-Merisalo luki kahteen kertaan kaikki verkosta poistetut Matti Kuuselan jutut – löytyi mustavalkoinen maailmankuva, lisää sepitettä ja aika vähän tekstejä, jotka voi lukea kirjaimellisesti
Paikallislehdet palkkasivat tutkivan journalistin pöyhimään energiayhtiön omistusjärjestelyitä – Suomen Lehdistö selvitti, miten uutismediatukea on käytetty
Jos printin julkaiseminen lopetettaisiin nyt, digitilausten hintoja pitäisi nostaa reippaasti: Kaleva Median Juha Laakkonen uskoo jopa takavuosien kannattavuuksiin digissä
Printissä mainonta on ollut jopa syy tilata – miten sama toimisi digissä?
12.06.2024
18.06.2024
06.06.2024
13.06.2024
05.06.2024
Lehtiarkisto
Tilaa uutiskirje
Varmista, että pysyt kärryillä, ja tilaa Suomen Lehdistön uutiskirje. Viikoittaisessa kirjeessä kerromme media-alan uusista kokeiluista, hyvistä käytännöistä, ilmiöistä ja sen, missä nyt mennään.