Sulje

Vuoden mediamyyjä haussa

Markkinointi

Paikallislehdistä valitaan tänä syksynä ensimmäistä kertaa vuoden mediamyyjä. Suomen Paikallismediat Oy:n järjestämässä Myyntitykki-kilpailussa etsitään tuloksellista, innovatiivista ja sinnikästä myyjää, joka on myös vankkumaton paikallislehden puolestapuhuja.

Kilpailulla halutaan kiinnittää huomiota myynnin ammattilaisten tekemään työhön ja löytää esimerkkejä onnistumisista, joista muutkin voisivat ammentaa.

– Myyjää saa ehdottaa kuka tahansa omasta työyhteisöstään, joko työkaveria tai alaistaan. Mikään ei estä ehdottamasta myöskään myyjää naapurilehdestä tai itseäänkään, toimitusjohtaja Sari Kuusinen sanoo.

”Vaikeuksien kautta voittoon -tapausesimerkit ovat tervetulleita.”

Ehdotukset pitää perustella hyvin.

– Erityisesti odotamme esimerkkejä myyjän onnistumisista ja pieniä selostuksia esimerkiksi hänen ideointi-innokkuudestaan ja toisaalta näiden ideoiden toteuttamisesta. Vaikeuksien kautta voittoon -tapausesimerkit ovat tervetulleita, kertoo hallituksen jäsen Outi Saarinen.

Vuoden mediamyyjän valitsee Suomen Paikallismedioiden hallitus ja sen kehitys- ja markkinointiryhmä. Myyntitykki palkitaan Sanomalehtien Liiton järjestämillä Suurilla Lehtipäivillä Porvoossa 3. marraskuuta.

Parhaat Myyntitykki-tarinat kuullaan Suomen Paikallismedioiden järjestämässä myyjien verkostoitumis- ja koulutuspäivässä 27. tammikuuta. Koulutuspäivässä lanseerataan myös valtakunnallisen paikallislehtien vahvuuksista tehdyn tutkimuksen tulokset.

Ehdotukset Vuoden mediamyyjäksi perusteluineen voi lähettää 15.10. mennessä osoitteeseen info@paikallismediat.fi.

Kommentit