uutinen
journalismi
Hyvä tarinallinen journalismi vastaa uutisen peruskysymyksiin
02.09.2019
![](https://suomenlehdisto.fi/wp-content/uploads/2022/03/noora-2-2048x2048.jpg)
journalismi
Tuntematon vahtikoira – toimitusten kannattaa avata lukijoille omia valintojaan
27.08.2019
![](https://suomenlehdisto.fi/wp-content/uploads/2022/03/jussi-pullinen-musta.jpg)
journalismi
Vaikuttavan ja myyvän journalismin este: konfliktit kiinnostavat uutisten tekijöitä liikaa
27.08.2019
![](https://suomenlehdisto.fi/wp-content/uploads/2022/03/ISLoeoeppi_verkkoon.jpg)
journalismi
Lööppi palkittiin näkökulmajuttuna – viime vuoden parhaat sanomalehtijutut valittu
04.05.2017
![](https://suomenlehdisto.fi/wp-content/uploads/2022/03/riitta-raatikainen-sini.jpg)
läpimenot
Lukijan sydämeen
15.05.2014
paras juttu
Penkominen miellyttää ympäristötoimittajaa
08.05.2014
paras juttu
Taustatyö näkyy ansiokkaassa jutussa
08.05.2014
![](https://suomenlehdisto.fi/wp-content/uploads/2022/03/AriHeinonen_verkkoon.jpg)
Uutinen on somessa sivuseikka
18.11.2013
kilpailut
Paras juttu on lähellä kirjallisuutta
18.04.2013
![](https://suomenlehdisto.fi/wp-content/uploads/2022/03/jukka_holmberg_verkkoon.jpg)
Lehtiharava-blogi
Nyt tarvitaan hyviä uutisia
18.12.2012
Lisää
Luetuimmat
Näin poliisi haksahti Kremlin myötäilijän ansaan
Maria Lassila-Merisalo luki kahteen kertaan kaikki verkosta poistetut Matti Kuuselan jutut – löytyi mustavalkoinen maailmankuva, lisää sepitettä ja aika vähän tekstejä, jotka voi lukea kirjaimellisesti
Paikallislehdet palkkasivat tutkivan journalistin pöyhimään energiayhtiön omistusjärjestelyitä – Suomen Lehdistö selvitti, miten uutismediatukea on käytetty
Jos printin julkaiseminen lopetettaisiin nyt, digitilausten hintoja pitäisi nostaa reippaasti: Kaleva Median Juha Laakkonen uskoo jopa takavuosien kannattavuuksiin digissä
Printissä mainonta on ollut jopa syy tilata – miten sama toimisi digissä?
12.06.2024
18.06.2024
06.06.2024
13.06.2024
05.06.2024
Lehtiarkisto
Tilaa uutiskirje
Varmista, että pysyt kärryillä, ja tilaa Suomen Lehdistön uutiskirje. Viikoittaisessa kirjeessä kerromme media-alan uusista kokeiluista, hyvistä käytännöistä, ilmiöistä ja sen, missä nyt mennään.