Rantalakeus
![](https://suomenlehdisto.fi/wp-content/uploads/2023/11/Sauli-Pahkasalo-nimitykseen_verkkoon-2048x1366.jpg)
nimitys
Lapin Kansan tuleva päätoimittaja Sauli Pahkasalo haluaa, että mediasta tulee myös hyvä fiilis: "Jokaista siltarummun paikkaa ei tarvitse arvostella”
07.11.2023
![](https://suomenlehdisto.fi/wp-content/uploads/2023/08/Lauttakylan-Lehti-Heli-Lehtela_verkkoon-2048x1358.jpg)
journalismi
”Muista, että toimittaja ei ole ystäväsi”: Satakunnan hyvinvointialueen ohje mediaviestintään kerää kritiikkiä
18.08.2023
![](https://suomenlehdisto.fi/wp-content/uploads/2022/06/Rantalakeus25-2048x1535.jpg)
Myynnin kasvattajat
Nämä lehdet kasvattivat myyntiään – Paikallislehti Rantalakeudessa toimii kuntapolitiikka ja hetkessä kiinni olevat ilmoitukset
16.06.2022
![](https://suomenlehdisto.fi/wp-content/uploads/2022/03/Nettikuvat_Kaveva3.jpg)
digitilaukset
Tilaajamäärä kääntyi kasvuun Kaleva Median lehdissä: Taustalla useita muutoksia, kuten säännölliset striimaukset
17.12.2020
![](https://suomenlehdisto.fi/wp-content/uploads/2022/03/MG_4545_verkkoon.jpg)
mediatuki
Journalismille ehdotettu tuki herättää reaktioita inspiraatiosta pettymykseen
29.04.2020
omistus
Kaleva ostaa enemmistön Joutsen Mediasta
20.06.2018
Luetuimmat
Näin poliisi haksahti Kremlin myötäilijän ansaan
Maria Lassila-Merisalo luki kahteen kertaan kaikki verkosta poistetut Matti Kuuselan jutut – löytyi mustavalkoinen maailmankuva, lisää sepitettä ja aika vähän tekstejä, jotka voi lukea kirjaimellisesti
Paikallislehdet palkkasivat tutkivan journalistin pöyhimään energiayhtiön omistusjärjestelyitä – Suomen Lehdistö selvitti, miten uutismediatukea on käytetty
Jos printin julkaiseminen lopetettaisiin nyt, digitilausten hintoja pitäisi nostaa reippaasti: Kaleva Median Juha Laakkonen uskoo jopa takavuosien kannattavuuksiin digissä
Printissä mainonta on ollut jopa syy tilata – miten sama toimisi digissä?
12.06.2024
18.06.2024
06.06.2024
13.06.2024
05.06.2024
Lehtiarkisto
Tilaa uutiskirje
Varmista, että pysyt kärryillä, ja tilaa Suomen Lehdistön uutiskirje. Viikoittaisessa kirjeessä kerromme media-alan uusista kokeiluista, hyvistä käytännöistä, ilmiöistä ja sen, missä nyt mennään.