organisaatiouudistus
![](https://suomenlehdisto.fi/wp-content/uploads/2024/05/RMS_3533_verkkoon-2048x1366.jpg)
organisaatio
Toimitusten organisaatiot elävät murrosta: Toimittaja Riitta Alakoski paneutui eri malleihin ja suositteli Turun Sanomille siirtymistä pieniin tiimeihin
16.05.2024
![](https://suomenlehdisto.fi/wp-content/uploads/2023/11/Table-Stakes_verkko-2048x1366.jpg)
ratkaisut
Karjalainen suuntaa nyt kaiken sisältönsä alle 50-vuotiaille: Tätä varten se jakoi toimituksen itseohjautuviin tiimeihin, jotka tekevät juttuja valituille kohdeyleisöille
30.11.2023
![Toimittaja Silja Aitoaho katsoo ylös kameraan,. vieressään sanomalehtiä.](https://suomenlehdisto.fi/wp-content/uploads/2021/12/25silja_panu53_verkkoon-lahto-1024x720.jpg)
ratkaisut
Kaleva siirsi valtaa ja vastuuta toimittajille – Organisaatiouudistus vähensi työn pakkotahtisuutta ja printin aikatauluissa elämistä
09.12.2021
![](https://suomenlehdisto.fi/wp-content/uploads/2022/04/Panu-Uotila-kopio.jpg)
tutkimus
Sanomalehti Karjalaisen muutos kohti verkkolähtöistä tekemistä ei ole ollut loikka vaan tanssi, jossa askeleita on otettu kaksi eteen ja yksi sivulle
15.04.2021
organisaatiot
Yhteistyö ja notkeus KSF:n uuden organisaation ydin
05.09.2014
Luetuimmat
Näin poliisi haksahti Kremlin myötäilijän ansaan
Maria Lassila-Merisalo luki kahteen kertaan kaikki verkosta poistetut Matti Kuuselan jutut – löytyi mustavalkoinen maailmankuva, lisää sepitettä ja aika vähän tekstejä, jotka voi lukea kirjaimellisesti
Paikallislehdet palkkasivat tutkivan journalistin pöyhimään energiayhtiön omistusjärjestelyitä – Suomen Lehdistö selvitti, miten uutismediatukea on käytetty
Jos printin julkaiseminen lopetettaisiin nyt, digitilausten hintoja pitäisi nostaa reippaasti: Kaleva Median Juha Laakkonen uskoo jopa takavuosien kannattavuuksiin digissä
Printissä mainonta on ollut jopa syy tilata – miten sama toimisi digissä?
12.06.2024
18.06.2024
06.06.2024
13.06.2024
05.06.2024
Lehtiarkisto
Tilaa uutiskirje
Varmista, että pysyt kärryillä, ja tilaa Suomen Lehdistön uutiskirje. Viikoittaisessa kirjeessä kerromme media-alan uusista kokeiluista, hyvistä käytännöistä, ilmiöistä ja sen, missä nyt mennään.