Amedia
![](https://suomenlehdisto.fi/wp-content/uploads/2022/03/Norja_ratkaisut5_kapea2.jpg)
ratkaisut
Norjan suurin paikallislehtikustantaja Amedia loi yli 70 lehden premium-paketin ja kilpailee digitilausten määrässä maansa suurten kanssa
17.02.2022
![](https://suomenlehdisto.fi/wp-content/uploads/2022/03/Nettigraafit_Drammens_tiden_verkko.png)
ratkaisut
Yleisiä väärinkäsityksiä ja vinoumia datassa: Norjalainen lehtitalo Amedia tutki, miten se tavoittaisi kolmekymppiset, ja sai ikäryhmän tilaukset kasvuun
04.02.2021
![](https://suomenlehdisto.fi/wp-content/uploads/2022/03/Norjan-digivalloitus_verkkoon.jpg)
digitilaukset
Maa jossa levikit kasvavat
14.08.2020
![](https://suomenlehdisto.fi/wp-content/uploads/2022/03/Pal-Nedregotten2_verkkoon.jpg)
Johtaminen
Tiukka priorisointi ohjaa tekemistä norjalaisessa Amediassa, jonka digitilausten kasvu vain jatkuu
05.12.2019
![](https://suomenlehdisto.fi/wp-content/uploads/2022/03/riikka-virranta-musta.jpg)
tilaukset
Journalismin muutos sai tilaukset kasvuun Amediassa – miksei sama onnistuisi Suomessa?
19.12.2017
![](https://suomenlehdisto.fi/wp-content/uploads/2022/03/seminaari4_verkkoon.jpg)
tilaukset
Norjalainen Amedia saa 650 uutta digitilausta vuorokaudessa
19.12.2017
Luetuimmat
Näin poliisi haksahti Kremlin myötäilijän ansaan
Maria Lassila-Merisalo luki kahteen kertaan kaikki verkosta poistetut Matti Kuuselan jutut – löytyi mustavalkoinen maailmankuva, lisää sepitettä ja aika vähän tekstejä, jotka voi lukea kirjaimellisesti
Paikallislehdet palkkasivat tutkivan journalistin pöyhimään energiayhtiön omistusjärjestelyitä – Suomen Lehdistö selvitti, miten uutismediatukea on käytetty
Jos printin julkaiseminen lopetettaisiin nyt, digitilausten hintoja pitäisi nostaa reippaasti: Kaleva Median Juha Laakkonen uskoo jopa takavuosien kannattavuuksiin digissä
Printissä mainonta on ollut jopa syy tilata – miten sama toimisi digissä?
12.06.2024
18.06.2024
06.06.2024
13.06.2024
05.06.2024
Lehtiarkisto
Tilaa uutiskirje
Varmista, että pysyt kärryillä, ja tilaa Suomen Lehdistön uutiskirje. Viikoittaisessa kirjeessä kerromme media-alan uusista kokeiluista, hyvistä käytännöistä, ilmiöistä ja sen, missä nyt mennään.