alv
![](https://suomenlehdisto.fi/wp-content/uploads/2024/04/jukka-verkkoon-2048x1366.jpg)
mediapolitiikka
Lehtitilaukset selvisivät ilman alv-korotusta: ”Tämä oli merkittävä mediapoliittinen ratkaisu”
18.04.2024
![](https://suomenlehdisto.fi/wp-content/uploads/2022/08/Tukigraafi_1200-02.png)
mediapolitiikka
Selvitys: Lehtien ja kirjojen alv:n laskeminen nollaan toisi media-alalle satoja työpaikkoja
11.08.2022
![](https://suomenlehdisto.fi/wp-content/uploads/2022/04/Riikka-Virranta-kopio.jpg)
mediatuki
Nyt jos koskaan media tarvitsee valtiontukea
14.04.2020
![](https://suomenlehdisto.fi/wp-content/uploads/2022/03/Jukka-Holmberg_verkkoon.jpg)
koronavirus
Medialiitto ehdottaa väliaikaista valtiontukea koronaviruksesta selviämiseen – lehtien alv nollaan ja tukea mediamyynnin pudotusten paikkaamiseen
26.03.2020
verotus
Digi-alv laskee heinäkuussa
20.02.2019
verotus
Hallitus esittää digi-alvin kevennystä
13.12.2018
![](https://suomenlehdisto.fi/wp-content/uploads/2022/03/noora-2-2048x2048.jpg)
verotus
Digi-alvin alennus nopeasti voimaan
12.11.2018
verotus
Digilehtien veroalelle takapakkia
16.06.2017
verotus
Veroale näkyisi lehtien digihinnoissa
12.01.2017
verotus
Komissio sallii digi-alv:n laskun
01.12.2016
Lisää
Luetuimmat
Näin poliisi haksahti Kremlin myötäilijän ansaan
Maria Lassila-Merisalo luki kahteen kertaan kaikki verkosta poistetut Matti Kuuselan jutut – löytyi mustavalkoinen maailmankuva, lisää sepitettä ja aika vähän tekstejä, jotka voi lukea kirjaimellisesti
Paikallislehdet palkkasivat tutkivan journalistin pöyhimään energiayhtiön omistusjärjestelyitä – Suomen Lehdistö selvitti, miten uutismediatukea on käytetty
Jos printin julkaiseminen lopetettaisiin nyt, digitilausten hintoja pitäisi nostaa reippaasti: Kaleva Median Juha Laakkonen uskoo jopa takavuosien kannattavuuksiin digissä
Printissä mainonta on ollut jopa syy tilata – miten sama toimisi digissä?
12.06.2024
18.06.2024
06.06.2024
13.06.2024
05.06.2024
Lehtiarkisto
Tilaa uutiskirje
Varmista, että pysyt kärryillä, ja tilaa Suomen Lehdistön uutiskirje. Viikoittaisessa kirjeessä kerromme media-alan uusista kokeiluista, hyvistä käytännöistä, ilmiöistä ja sen, missä nyt mennään.