mediamyynti
mediamyynti
Itsenäiset lehdet, herätkää! Paikallinen tavoittavuus kiinnostaa kyllä mainostajia, mutta ostamisen pitäisi olla nykyistä helpompaa
03.05.2023
mediamyynti
Aluevaalit tuottivat monen lehden mediamyynnissä yli odotusten: ”Vaalit tekivät henkisesti tosi hyvän startin vuoteen”
27.01.2022
mediamyynti
Moni journalisti sekoittaa mediatoimistot viestintätoimistoihin: Kiinnostus omaa alaa kohtaan on hyvin tarkkaan rajattua
28.01.2021
mediamyynti
Koronavirus muutti myynnin fokuksen: "Viestimme, ettei kannata hävitä vaan tuoda esiin brändiä"
01.04.2020
mediamyynti
Paikallislehti kehittää palvelua, jolla se pitää kiinni ilmoittajista verkossa
23.01.2020
mediamyynti
Keskisuomalainen lisää resursseja konsernin valtakunnalliseen myyntiin – ”Jos paikallisuus on tärkeää mainostajalle, aika vahvoilla olemme”
07.01.2018
mediamyynti
Kaleva uskoo diileihin – osti paikallisten tarjousten markkinapaikan
13.09.2017
Luetuimmat
Digilukemista hallitsee otsikoiden silmäily ja keskittymisen vaikeus: Lehtien pitäisi keksiä tapoja helpottaa journalismin kulutusta
Laadukas journalismi ei vielä ole liikeidea
Pitkään lehden halutuin juttupaikka oli sunnuntain pääuutissivu: Nyt toimitukset kilpailevat vastaanotosta ”algoritmien premillä” ja ryhmächättien pimennoissa
Journalistista laatua ei voi ulkoistaa lukijoiden päätettäväksi
Media-alalla pitäisi puhua tulevaisuudesta, vaikka arki ohjaa päivänpolttaviin asioihin
22.08.2024
22.08.2024
29.08.2024
27.08.2024
03.09.2024
Lehtiarkisto
Tilaa uutiskirje
Varmista, että pysyt kärryillä, ja tilaa Suomen Lehdistön uutiskirje. Viikoittaisessa kirjeessä kerromme media-alan uusista kokeiluista, hyvistä käytännöistä, ilmiöistä ja sen, missä nyt mennään.