Hanna Sakara
Digisisällöt
Pitkään lehden halutuin juttupaikka oli sunnuntain pääuutissivu: Nyt toimitukset kilpailevat vastaanotosta "algoritmien premillä" ja ryhmächättien pimennoissa
29.08.2024
Yleisöt
Uutismedian kannattaa miettiä rajattuja yleisöjä ja pienentää yleisuutisten roolia, sanoo digitaalisen tulonmuodostuksen asiantuntija – Missä määrin sellainen on järkevää?
11.01.2024
sosiaalinen media
Entisen Twitterin sijaan journalistien huomio kannattaisi suunnata Tiktokiin
18.12.2023
journalismi
Rasismikeskustelu jäi kesken: Emme voi väittää tuomitsevamme rasismia, jos emme kuuntele sen kohteeksi joutuneita
12.12.2023
sosiaalinen media
Taivas on sinisempi ilman Muskia: Monen Twitterin haastajan tarkoitus on korjata ongelmia, joista nykyisiä somekanavia on kritisoitu
26.10.2023
jaksaminen
Päätoimittaja, kenelle puhut, kun väsyttää?
11.05.2023
sosiaalinen media
Voiko Tiktokissa tehdä talousjournalismia ilman hittibiisejä ja tanssimista?
19.12.2022
digikehitys
Digiaika suosii isoja, mutta siitä ei puhuta
24.11.2022
journalismi
Sitä, mitä Kaius Niemi teki tai jätti tekemättä, kysytään niin kauan, kun siihen saadaan vastaus
09.11.2022
toimitustyö
Liki jokainen työnhakija on joskus epäonnistunut työhaastattelussa, mutta useammin siinä epäonnistuu haastattelija
18.10.2022
Lisää
Luetuimmat
Kymmenet toimittajaopiskelijat nimesivät esikuviaan – kärjessä Jaakko Keso, Tinttikin mainittu
Digitilausguru Oxfordista havainnoi Suomi-mediaa: luovaa työtä johdetaan kuin tehtaassa mutta maa on digikehityksen ”uusi tiikeri”
Monen uutismedian tavoittavuus hyppäsi, isot eivät kasva – kysyimme, mikä lukuja selittää
Journalismilla on kouluissa paha maineongelma
Hillan lehdissä halutaan lisätä ryhmätyötä yli toimitusten rajojen ja haaveillaan vaihto-ohjelmasta mediatalojen välillä. Maija Ahonen ja Antti Savela totesivat, että parityö sattumalta valitun tekijän kanssa toimi.
26.09.2024
03.10.2024
20.09.2024
25.09.2024
18.09.2024
Lehtiarkisto
Tilaa uutiskirje
Varmista, että pysyt kärryillä, ja tilaa Suomen Lehdistön uutiskirje. Viikoittaisessa kirjeessä kerromme media-alan uusista kokeiluista, hyvistä käytännöistä, ilmiöistä ja sen, missä nyt mennään.