Karjalainen tavoittelee 30–50-vuotiaita tarinamuotoisilla jutuilla: ”Saa miettiä ihan tosissaan, mikä on olennaista”
25.05.2023
nimitys
Väli-Suomen Median uuden toimitusjohtajan Terhi Nevalaisen mielestä verkkolehtien pitäisi toimia journalismin striimauspalveluina
20.04.2023
korona
Korona tuo yhä kävijöitä ja toimii sisäänheittäjänä sisältöön: "En ole huolissani, jos koronauutisointi jää pois, suorastaan toivon sitä"
03.02.2022
sosiaalinen media
Kaikkia aiheita voi käsitellä Instan ja Tiktokin videoformaateissa, sanoo Ylen Zahra Karimy: "Videot tehdään sillä asenteella, että kerron ystävänä, mitä tapahtuu"
19.01.2022
haastattelu
Lapsilta ja nuorilta on tärkeää kysyä mielipidettä esimerkiksi oppivelvollisuuden pidentämisestä, ei vain hassunhauskoista asioista
18.11.2021
ratkaisut
Esillepano on verkkotekemisen suurin kompastuskivi: Savon Sanomien digipäällikkö Jussi Murtasaari jakaa tapoja parantaa suoritusta
18.11.2021
ilmasto
Onko ilmastonmuutos olennainen aihe paikallismedialle? Kysymys jakaa päätoimittajia: "Aihe on usein läsnä uutistyössä investointiuutisista koulujen ruokalistojen muutoksiin"
14.10.2021
ratkaisut
"Emme saa tuotteita kasaan ilman yhteistyötä": tilausmyynnin ja toimituksen liitto on tiivistynyt Alma Talentissa – miten se vaikuttaa journalismiin?
21.04.2021
journalismi
Yle oppi ilmastonmuutosjutuista: lukijoita kiinnostavat konkreettiset arjen muutokset ja ratkaisut
06.02.2018
paikallislehdet
Huippumyyjä osaa johtaa itseään
20.04.2017
Lisää
Luetuimmat
Lehtiarkisto
Tilaa uutiskirje
Varmista, että pysyt kärryillä, ja tilaa Suomen Lehdistön uutiskirje. Viikoittaisessa kirjeessä kerromme media-alan uusista kokeiluista, hyvistä käytännöistä, ilmiöistä ja sen, missä nyt mennään.