Katri Simola
mainonta
Toimittaja tekee myös sisältömarkkinointia Lempäälässä – ”linjana on, että jokainen saa itse päättää”
14.11.2019
Markkinointi
Viisi kysymystä sisältömarkkinoinnista – ”Pitää olla yhtä hyvää kuin toimituksellinen sisältö”
30.10.2019
robotit
STT ja Yle tiivistävät yhteistyötä uutisrobotiikassa
16.10.2019
kieli
Valkoinen kurittaja toimii, hellevetti ei niinkään – suomen kielen asiantuntija arvioi median sääsanoja
09.10.2019
JSN
Eero Hyvönen nimitettiin JSN:n puheenjohtajaksi
26.09.2019
maksumallit
”Nettiä tehdään nyt entistä herkemmin ja nopeammin” – Maksumuurit yleistyvät paikallislehdissä
25.09.2019
omistus
Pirkanmaan Lehtitalo osti Oriveden Sanomat – ”Aika oli kypsä”
25.09.2019
päivälehdet
Ilkka ja Pohjalainen yhdeksi lehdeksi
24.09.2019
journalismi
Hyvä tarinallinen journalismi vastaa uutisen peruskysymyksiin
02.09.2019
sosiaalinen media
Instagram on Twitteriä suositumpi, ja Facebookissa ovat lähes kaikki – ”Seuraamme tarkkaan, mikä lukijoihin puree”
27.08.2019
Lisää
Luetuimmat
Tutkija näkee yleisölähtöisessä journalismissa uhkia. Helsingin Sanomien toimituspäällikkö taas pitää maksuhalukkuuden herättämistä synonyymina kiinnostavalle ja yllättävälle journalismille.
DEI-tavoitteiden ja toimitusten välissä on oltava palomuuri: Näin muissa mediataloissa ajatellaan monimuotoisuudesta ja Yle-kohusta
Digilukemista hallitsee otsikoiden silmäily ja keskittymisen vaikeus: Lehtien pitäisi keksiä tapoja helpottaa journalismin kulutusta
Miksi Suomeen ei synny journalistisia startupeja?
Laadukas journalismi ei vielä ole liikeidea
08.08.2024
08.08.2024
22.08.2024
08.08.2024
22.08.2024
Lehtiarkisto
Tilaa uutiskirje
Varmista, että pysyt kärryillä, ja tilaa Suomen Lehdistön uutiskirje. Viikoittaisessa kirjeessä kerromme media-alan uusista kokeiluista, hyvistä käytännöistä, ilmiöistä ja sen, missä nyt mennään.