Yle

tuotekehitys
Mediatuotteen kehitysprosessi jakautuu seitsemään vaiheeseen – Ylellä sisältöjen kehitys lähtee trendien tunnistamisesta
09.06.2022

varautuminen
Toimitukset varautuvat Venäjän vaikuttamisyrityksiin: Olennaista on oikea tilannekuva, arjen tietoturva ja lähdekriittisyys
28.04.2022

sosiaalinen media
Työnantaja puuttuu journalistin somekäytökseen vain harvoin: "Miksi toimittaja ei voisi esittää Nato-kantaansa, kunhan ei esiinny koko lehden puolesta?"
24.03.2022

journalismi
Ukrainan sodasta raportoinut Suvi Turtiainen: "Kun Putinin hullun puheen jälkeen teki gallupia kadulla, ihmiset alkoivat itkeä"
10.03.2022

korona
Korona tuo yhä kävijöitä ja toimii sisäänheittäjänä sisältöön: "En ole huolissani, jos koronauutisointi jää pois, suorastaan toivon sitä"
03.02.2022

digikehitys
Vertailimme mediatalojen digikehitystyötä: Tänä vuonna yhtiöt keskittyvät käyttökokemuksen parantamiseen ja datan hyödyntämiseen
13.01.2022

digikerronta
Lukija jättää artikkelin herkästi kesken, mutta mistä muodostuu jutun imu?
16.09.2021

journalismi
Paavo Teittinen tehtailee merkittäviä juttuja, mutta ei juuri mieti niiden vaikutuksia
25.08.2021

Lehdistötilaisuus
Matti Apunen on ollut kärkäs Yle-kommentoija, Jouko Jokinen oli allekirjoittamassa Medialiiton kantelua – Nyt he linjaavat yhdessä Ylen journalismia
19.08.2021

ratkaisut
Kuusi toimitusta avaa analytiikan käyttöään: Sitouttaminen ja vaikuttavuus kiinnostavat, yksittäisellä jutulla on liikaa painoarvoa, väärillä valinnoilla menee herkästi metsään
04.03.2021
Lisää