verkkojournalismi
verkkojournalismi
Karjalainen tavoittelee 30–50-vuotiaita tarinamuotoisilla jutuilla: ”Saa miettiä ihan tosissaan, mikä on olennaista”
25.05.2023
ratkaisut
Uutisanalyysit ovat Etelä-Saimaan ykkössisältöä verkossa: "Niiden tekemiseen todellakin kannustetaan"
19.01.2023
nimitys
Nimitys: Susanna Pajakko palaa Lahteen ja pitää tehtävänään jatkaa verkko edellä -ajattelun edistämistä Etelä-Suomen Sanomissa
07.04.2022
ratkaisut
Norjalainen Aftenposten uudisti verkon etusivunsa: Tarkoitus palvella aiempaa paremmin ”kevytlukijoita”
31.03.2022
ratkaisut
Esillepano on verkkotekemisen suurin kompastuskivi: Savon Sanomien digipäällikkö Jussi Murtasaari jakaa tapoja parantaa suoritusta
18.11.2021
ratkaisut
Saksalaiskonserni tuplasi alueellisen yleisönsä digissä: perusti maksullisen palvelun rinnalle ilmaissaitin mobiilisukupolvelle
11.11.2021
journalismi
Media lupaa järjestystä kaaokseen, uutissaiteilta sitä on vaikea löytää
25.08.2021
mediankäyttö
Tällaisia ovat suomalaiset verkkouutisten kuluttajat: Yksi maksullinen tilaus riittää ja sosiaalinen media on tärkein uutislähde isolle osalle nuorista aikuisista
23.06.2021
journalismi
Median 2020-luku: Kierrä kaaoksen kautta lähtöpisteeseen
28.04.2020
journalismi
Kymmenen suosituinta verkkojuttuamme viime vuonna – joko luit kaikki?
09.01.2020
Lisää
Luetuimmat
Kymmenet toimittajaopiskelijat nimesivät esikuviaan – kärjessä Jaakko Keso, Tinttikin mainittu
Lapin Kansan ratkaisu puolittaa paperilehden ilmestymispäivät kolmeen ja tarjota uniikkia näköislehteä on Suomessa ennennäkemätön. Ruotsissa on jo saatu tottua printin karsimiseen ja jopa uusiin vain verkossa ilmestyviin näköislehtimedioihin.
Monen uutismedian tavoittavuus hyppäsi, isot eivät kasva – kysyimme, mikä lukuja selittää
Digitilausguru Oxfordista havainnoi Suomi-mediaa: luovaa työtä johdetaan kuin tehtaassa mutta maa on digikehityksen ”uusi tiikeri”
Journalismilla on kouluissa paha maineongelma
26.09.2024
12.09.2024
20.09.2024
03.10.2024
25.09.2024
Lehtiarkisto
Tilaa uutiskirje
Varmista, että pysyt kärryillä, ja tilaa Suomen Lehdistön uutiskirje. Viikoittaisessa kirjeessä kerromme media-alan uusista kokeiluista, hyvistä käytännöistä, ilmiöistä ja sen, missä nyt mennään.