sisältömarkkinointi
sisältömarkkinointi
Journalismin joukkorahoitusalusta Rapport julkaisee nyt myös "aiherahoitettuja artikkeleita" – mitä ne ovat?
26.10.2023
ratkaisut
Kolmantena vuonna on tehty tulosta: Näin natiivimainonnan tuotanto on rakennettu Sanoman Satakunnan lehdissä
22.10.2020
mediamyynti
Paikallislehti kehittää palvelua, jolla se pitää kiinni ilmoittajista verkossa
23.01.2020
mainonta
Toimittaja tekee myös sisältömarkkinointia Lempäälässä – ”linjana on, että jokainen saa itse päättää”
14.11.2019
Markkinointi
Viisi kysymystä sisältömarkkinoinnista – ”Pitää olla yhtä hyvää kuin toimituksellinen sisältö”
30.10.2019
Sanoman yhteistyö SOK:n kanssa tiivistyy
01.12.2016
mainonta
Hyppy kaupalliseen sisältöön
08.11.2016
Ja parhaat sisällöt tarjoaa...
27.02.2013
Luetuimmat
Digilukemista hallitsee otsikoiden silmäily ja keskittymisen vaikeus: Lehtien pitäisi keksiä tapoja helpottaa journalismin kulutusta
Laadukas journalismi ei vielä ole liikeidea
Pitkään lehden halutuin juttupaikka oli sunnuntain pääuutissivu: Nyt toimitukset kilpailevat vastaanotosta ”algoritmien premillä” ja ryhmächättien pimennoissa
Lapin Kansan ratkaisu puolittaa paperilehden ilmestymispäivät kolmeen ja tarjota uniikkia näköislehteä on Suomessa ennennäkemätön. Ruotsissa on jo saatu tottua printin karsimiseen ja jopa uusiin vain verkossa ilmestyviin näköislehtimedioihin.
Journalistista laatua ei voi ulkoistaa lukijoiden päätettäväksi
22.08.2024
22.08.2024
29.08.2024
12.09.2024
27.08.2024
Lehtiarkisto
Tilaa uutiskirje
Varmista, että pysyt kärryillä, ja tilaa Suomen Lehdistön uutiskirje. Viikoittaisessa kirjeessä kerromme media-alan uusista kokeiluista, hyvistä käytännöistä, ilmiöistä ja sen, missä nyt mennään.