rekrytointi
![](https://suomenlehdisto.fi/wp-content/uploads/2022/04/Panu-Uotila-kopio.jpg)
Rekrytointi
Toimituksissa ehdittiin tottua siihen, että ovella on jono koulutettuja ja uutisnälkäisiä nuoria: Rekryvaikeuksien taustalla on useita syitä
22.03.2023
![](https://suomenlehdisto.fi/wp-content/uploads/2022/04/Ville-Seuri-kopio-1.jpg)
toimitustyö
Liki jokainen työnhakija on joskus epäonnistunut työhaastattelussa, mutta useammin siinä epäonnistuu haastattelija
18.10.2022
![](https://suomenlehdisto.fi/wp-content/uploads/2022/06/Vasabladet_02-2048x1363.jpg)
rekrytoinnit
Journalistien määrä uutismediassa väheni pitkään, mutta viime vuonna lasku loppui: Rekrytointi on kuitenkin vaikeutunut
22.06.2022
![](https://suomenlehdisto.fi/wp-content/uploads/2022/04/Ville-Seuri-kopio-1.jpg)
Toimitus
Toimitusten monimuotoisuus on lähinnä vitsi, ja siksi jokainen rekrytointi on tärkeä
05.05.2021
![](https://suomenlehdisto.fi/wp-content/uploads/2022/03/Haapanen-Lauri_kuvaaja-Linda-Tammisto-artikkelikuva.jpg)
some
Sosiaalista mediaa kohdellaan toimituksissa kuin verkkoa aikoinaan
12.03.2019
![](https://suomenlehdisto.fi/wp-content/uploads/2016/12/riikka_vanha_verkkoon-2-2048x2048.jpg)
Rekrytointi
Haussa demokratian devaaja
15.12.2016
Luetuimmat
Näin poliisi haksahti Kremlin myötäilijän ansaan
Maria Lassila-Merisalo luki kahteen kertaan kaikki verkosta poistetut Matti Kuuselan jutut – löytyi mustavalkoinen maailmankuva, lisää sepitettä ja aika vähän tekstejä, jotka voi lukea kirjaimellisesti
Paikallislehdet palkkasivat tutkivan journalistin pöyhimään energiayhtiön omistusjärjestelyitä – Suomen Lehdistö selvitti, miten uutismediatukea on käytetty
Jos printin julkaiseminen lopetettaisiin nyt, digitilausten hintoja pitäisi nostaa reippaasti: Kaleva Median Juha Laakkonen uskoo jopa takavuosien kannattavuuksiin digissä
Printissä mainonta on ollut jopa syy tilata – miten sama toimisi digissä?
12.06.2024
18.06.2024
06.06.2024
13.06.2024
05.06.2024
Lehtiarkisto
Tilaa uutiskirje
Varmista, että pysyt kärryillä, ja tilaa Suomen Lehdistön uutiskirje. Viikoittaisessa kirjeessä kerromme media-alan uusista kokeiluista, hyvistä käytännöistä, ilmiöistä ja sen, missä nyt mennään.