personointi
personointi
Sanoma kokeilee paikallislehden etusivun personointia, Alma Medialle sisältöjen räätälöinti tuo miljoonia sivulatauksia kuukausittain.
15.09.2022
digikehitys
Vertailimme mediatalojen digikehitystyötä: Tänä vuonna yhtiöt keskittyvät käyttökokemuksen parantamiseen ja datan hyödyntämiseen
13.01.2022
ratkaisut
Mediatalo Keskisuomalainen personoi tilaajauutiskirjeensä: ”Haluamme testata, onko uutiskirje Suomessa oikeasti toimiva väline”
16.09.2021
JSN
JSN ohjeistaa kertomaan algoritmien käytöstä: ”Meidän pitää olla avoimempia kuin muut”
31.10.2019
verkko
Tulevaisuuden paikallislehdessä Matille tarjoillaan personoituja sisältöjä
09.10.2019
personointi
Algoritmeille pitää kertoa satuja persialaisista prinsseistä
21.11.2017
journalismi
Hesari personoi mutta haluaa välttää kuplautumista
09.11.2017
puettavat
Hyperpersonoituja uutisia oikeaan tilanteeseen
17.03.2015
Pitkät jutut elävät kauemmin
21.03.2012
Luetuimmat
Tutkija näkee yleisölähtöisessä journalismissa uhkia. Helsingin Sanomien toimituspäällikkö taas pitää maksuhalukkuuden herättämistä synonyymina kiinnostavalle ja yllättävälle journalismille.
DEI-tavoitteiden ja toimitusten välissä on oltava palomuuri: Näin muissa mediataloissa ajatellaan monimuotoisuudesta ja Yle-kohusta
Digilukemista hallitsee otsikoiden silmäily ja keskittymisen vaikeus: Lehtien pitäisi keksiä tapoja helpottaa journalismin kulutusta
Miksi Suomeen ei synny journalistisia startupeja?
Laadukas journalismi ei vielä ole liikeidea
08.08.2024
08.08.2024
22.08.2024
08.08.2024
22.08.2024
Lehtiarkisto
Tilaa uutiskirje
Varmista, että pysyt kärryillä, ja tilaa Suomen Lehdistön uutiskirje. Viikoittaisessa kirjeessä kerromme media-alan uusista kokeiluista, hyvistä käytännöistä, ilmiöistä ja sen, missä nyt mennään.