Synkistä näkymistä huolimatta uuttakin syntyy: Kolme yrittäjää kertoo paikallisista mediahankkeistaan
28.11.2024
kuntaviestintä
Kunnat viestivät yhä paremmin – mutta se ei ole koko totuus
25.11.2024
uutiserämaa
Suomessa ei ole tällä hetkellä merkittävää uhkaa uutiserämaiden syntymiselle, kertoo tuore raportti
13.03.2024
myyntitulot
144 euroa per asukas – Keski-Pohjanmaalla ilmestyvät lehdet myyvät eniten suhteessa maakuntansa asukaslukuun
15.06.2023
tutkiva journalismi
”Taustoittaminen ja suunnittelu on tehtävä muiden työtehtävien lomassa”: Kysyimme Lumilapio-ehdokkailta, miten paikalliseen tutkivaan journalismiin löytyy aikaa
26.04.2023
sosiaalinen media
Kangasalan Sanomien lähes kuukauden Facebook-bänni loppui: Ratkaisuun johti vinkki media-alan sisältä
07.12.2022
nimitys
Nimitys: Kalajokiseudun uusi päätoimittaja Annika Tiitto sanoo, että paikallislehden on tartuttava myös vaikeisiin aiheisiin
09.05.2022
ratkaisut
Norjan suurin paikallislehtikustantaja Amedia loi yli 70 lehden premium-paketin ja kilpailee digitilausten määrässä maansa suurten kanssa
17.02.2022
paikallismedia
Yksi paikallislehtitalo ulkoistaa ilmoitusvalmistuksensa ja mediamyyntiään, toinen laajentaa mainostoimistoksi
13.01.2022
Brändi
Uutismedia ei ole Suomessa herännyt brändityöhön, sanoo Sanoman Heidi Björklöf – ”Se vaikuttaa pakosti siihen, miten uutismediaa halutaan kuluttaa”
16.12.2021
Lisää
Luetuimmat
Lehtiarkisto
Tilaa uutiskirje
Varmista, että pysyt kärryillä, ja tilaa Suomen Lehdistön uutiskirje. Viikoittaisessa kirjeessä kerromme media-alan uusista kokeiluista, hyvistä käytännöistä, ilmiöistä ja sen, missä nyt mennään.