Karjalainen
Omistusjärjestelyt
Muutokset liiketoiminnan painopisteissä johtivat ei-niin-yllättävään kauppaan: Pohjois-Karjalan lehdet Keskisuomalaisen leiriin
01.02.2024
ratkaisut
Karjalainen suuntaa nyt kaiken sisältönsä alle 50-vuotiaille: Tätä varten se jakoi toimituksen itseohjautuviin tiimeihin, jotka tekevät juttuja valituille kohdeyleisöille
30.11.2023
verkkojournalismi
Karjalainen tavoittelee 30–50-vuotiaita tarinamuotoisilla jutuilla: ”Saa miettiä ihan tosissaan, mikä on olennaista”
25.05.2023
ratkaisut
Näin Karjalainen panostaa uutissuoraan: "Olemme tehneet paljon videoita, mutta tulos on kovin paljon laihempi kuin livevedoissa".
08.09.2022
ulkoasu
Tältä näyttää Mediatalo Keskisuomalaisen lehtien uusi, mobiili edellä suunniteltu ilme
19.04.2022
korona
Korona tuo yhä kävijöitä ja toimii sisäänheittäjänä sisältöön: "En ole huolissani, jos koronauutisointi jää pois, suorastaan toivon sitä"
03.02.2022
tutkimus
Sanomalehti Karjalaisen muutos kohti verkkolähtöistä tekemistä ei ole ollut loikka vaan tanssi, jossa askeleita on otettu kaksi eteen ja yksi sivulle
15.04.2021
journalismi
Ei fossiilimainostajille ja liveseurantaa kriisistä? Suomalainen media ei priorisoi ilmastoa riittävästi, sanoo toimittaja Riikka Suominen
11.03.2021
journalismi
FT, NYT ja FAZ – kansainvälisten laatulehtien sisällöt kääntyvät nyt suomeksi: ”Kyllä tämä kallista on, mutta katsomme, että se voidaan kestää”
04.02.2021
journalismi
Teemalehtiä ja digiarkisto – Karjalainen etsii tuotteistuksilla uusia yleisöjä
23.01.2020
Lisää
Luetuimmat
Uusin lehti
Tilaa uutiskirje
Varmista, että pysyt kärryillä, ja tilaa Suomen Lehdistön uutiskirje. Viikoittaisessa kirjeessä kerromme media-alan uusista kokeiluista, hyvistä käytännöistä, ilmiöistä ja sen, missä nyt mennään.