brändi
ratkaisut
“Haluaisin tehdä Kansan Uutisille saman, minkä Li Andersson on tehnyt vasemmistoliitolle”, sanoo toimittaja Toivo Haimi
31.03.2022
Brändi
Uutismedia ei ole Suomessa herännyt brändityöhön, sanoo Sanoman Heidi Björklöf – ”Se vaikuttaa pakosti siihen, miten uutismediaa halutaan kuluttaa”
16.12.2021
sosiaalinen media
”Brändätessä roiskuu”, sanoo toimittajien sosiaalisen median maineenhallinnasta väitellyt Marika Paaso
09.12.2021
päivälehdet
Ilkka ja Pohjalainen yhdeksi lehdeksi
24.09.2019
some
Sosiaalista mediaa kohdellaan toimituksissa kuin verkkoa aikoinaan
12.03.2019
Markkinointi
Joskus mediakin osaa mainostaa
01.11.2018
Brändi
Viesti lukijoilta: Keskisuomalaisen printtilehden brändi on vahva mutta verkkolehden heikko
18.04.2018
Luetuimmat
Tutkija näkee yleisölähtöisessä journalismissa uhkia. Helsingin Sanomien toimituspäällikkö taas pitää maksuhalukkuuden herättämistä synonyymina kiinnostavalle ja yllättävälle journalismille.
DEI-tavoitteiden ja toimitusten välissä on oltava palomuuri: Näin muissa mediataloissa ajatellaan monimuotoisuudesta ja Yle-kohusta
Digilukemista hallitsee otsikoiden silmäily ja keskittymisen vaikeus: Lehtien pitäisi keksiä tapoja helpottaa journalismin kulutusta
Miksi Suomeen ei synny journalistisia startupeja?
Laadukas journalismi ei vielä ole liikeidea
08.08.2024
08.08.2024
22.08.2024
08.08.2024
22.08.2024
Lehtiarkisto
Tilaa uutiskirje
Varmista, että pysyt kärryillä, ja tilaa Suomen Lehdistön uutiskirje. Viikoittaisessa kirjeessä kerromme media-alan uusista kokeiluista, hyvistä käytännöistä, ilmiöistä ja sen, missä nyt mennään.