Alma Talent
digitilaukset
Suomen Kuvalehti tarjoaa viikon lehteä kolmessa digitaalisessa formaatissa – Mikä merkitys juttujen paketoinnilla on uutismedialle?
15.08.2024
Kirjeenvaihtajat
Helsingin Sanomat ei löytänyt Ruotsiin vakituista kirjeenvaihtajaa ja joutui ottamaan aikalisän – Onko kirjeenvaihtajuuden vetovoima laskussa?
27.09.2023
rekrytoinnit
Kesätoimittajien rekrytointi on vaikeutunut: "Mielikuva maakuntalehdistä voi olla vähän pölyinen"
02.03.2023
ratkaisut
Alma Talent haluaa tavoittaa lisää alle nelikymppistä yleisöä: Nyt kehitteillä on nuorisotilaus, datatuote ja äänisisältöjä
25.05.2022
äänisisällöt
Jenni Hirvinen rakensi podcast-studion Etelä-Saimaan toimitukseen ja nyt hän saa rikospodcastistaan palautetta jopa kadulla
14.04.2022
mainonta
Journalismin ja mainonnan rajat puhuttavat jälleen JSN:ssä – ”On tullut ihan uudentyyppisiä toimintatapoja, jotka yleisön silmissä hämärtävät rajaa”
29.04.2021
ratkaisut
"Emme saa tuotteita kasaan ilman yhteistyötä": tilausmyynnin ja toimituksen liitto on tiivistynyt Alma Talentissa – miten se vaikuttaa journalismiin?
21.04.2021
nimitys
Nimitys: HS Vision tuottaja Anu-Elina Lehti lähettää terveisiä Arno Ahosniemelle ja sanoo, että suomalainen talousjournalismi on keskimäärin tylsää
28.01.2021
omistus
Uusi Suomi palaa Almaan
16.08.2016
Luetuimmat
Kymmenet toimittajaopiskelijat nimesivät esikuviaan – kärjessä Jaakko Keso, Tinttikin mainittu
Digitilausguru Oxfordista havainnoi Suomi-mediaa: luovaa työtä johdetaan kuin tehtaassa mutta maa on digikehityksen ”uusi tiikeri”
Monen uutismedian tavoittavuus hyppäsi, isot eivät kasva – kysyimme, mikä lukuja selittää
Journalismilla on kouluissa paha maineongelma
Hillan lehdissä halutaan lisätä ryhmätyötä yli toimitusten rajojen ja haaveillaan vaihto-ohjelmasta mediatalojen välillä. Maija Ahonen ja Antti Savela totesivat, että parityö sattumalta valitun tekijän kanssa toimi.
26.09.2024
03.10.2024
20.09.2024
25.09.2024
18.09.2024
Lehtiarkisto
Tilaa uutiskirje
Varmista, että pysyt kärryillä, ja tilaa Suomen Lehdistön uutiskirje. Viikoittaisessa kirjeessä kerromme media-alan uusista kokeiluista, hyvistä käytännöistä, ilmiöistä ja sen, missä nyt mennään.